Jak stworzyć dobrej jakości folder reklamowy?

Foldery reklamowe to, obok ulotek, jedna z najbardziej tradycyjnych metod promocji firmowych usług i produktów. Niesłabnące zainteresowanie nimi wynika wprost z ich wysokiej skuteczności oraz doskonałych walorów użytkowych. Prawidłowo wykonany druk folderów reklamowych przyciąga wzrok, zachęca do bliższego zapoznania się z ofertą firmy oraz przekazuje sporo informacji, istotnych z punktu widzenia potencjalnego klienta. Aby można to było osiągnąć, niezbędne jest właściwe przygotowanie folderu.

Foldery reklamowe – ich zalety i funkcjonalność

Prawidłowo zaprojektowane i wykonane foldery reklamowe pozwalają na przekazanie sporych ilości informacji w czytelnej oraz bardzo przyjemnej dla oka formie. Pozwalają nie tylko na opisanie słowami oferty oraz zalet firmy, ale także na jej pokazanie w graficznej formie. Zawarte z kolei dane teleadresowe oraz mapka ułatwiająca dotarcie do siedziby, zachęcają do kontaktu oraz osobistego zapoznania się z ofertą firmy. Niekiedy foldery reklamowe zawierają także atrakcyjne promocje, których okazanie pozwala na uzyskanie atrakcyjniejszej ceny, co dodatkowo przyciąga klientów chętnie korzystających z okazji.

Foldery reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Są niezastąpione podczas branżowych spotkań i imprez, targów, konferencji, eventów oraz wszelkiego rodzaju wydarzeń, w których bierze udział firma. Możliwość ich rozdania uczestnikom tego typu wydarzeń pozytywnie wpływa nie tylko na same obroty przedsiębiorstwa, ale także pozwala skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki w branży oraz wyróżnić ją na tle konkurencyjnych podmiotów. Foldery reklamowe doskonale prezentują się także w siedzibie firmy, pozwalając na poszerzenie wiedzy o jej ofercie aktualnym klientom.

Jak stworzyć dobrej jakości folder reklamowy?

Jak prawidłowo zaprojektować i wykonać druk folderów?

W pierwszej kolejności należy zastanowić się, co chcemy przedstawić w folderze oraz jakie informacje w nim zawrzeć. Niezbędny będzie także wybór grafik i zdjęć oraz staranne przelanie wszystkich pomysłów na papier. Folder reklamowy, aby był skuteczny i przyjemny w odbiorze, powinien bowiem przyciągać swoim wyglądem oraz przekonywać treścią. Do jego zaprojektowania warto wybierać wyłącznie wysokiej jakości zdjęcia, które zagwarantują druk folderów na najwyższym poziomie.

Folder reklamowy powinien być wykonany w zgodzie z identyfikacją wizualną marki. Firmy, które dysponują księgą znaku i identyfikacji wizualnej powinny koniecznie przekazać oba te dokumenty grafikowi odpowiedzialnemu za przygotowanie projektu folderu. Bardzo istotne znaczenie ma także treść, która powinna być właściwie rozłożona na całej powierzchni folderu, poprawna pod względem stylistycznym i ortograficznym oraz przede wszystkim napisana ciekawym, pasującym do branży językiem.

Mając gotowy projekt folderu, przychodzi pora na zlecenie jego wydruku. Druk folderów warto powierzyć profesjonalnej drukarni, która w pełni wykorzysta cały potencjał tkwiący w projekcie oraz wcieli go w życie we właściwy sposób. Profesjonalny druk folderów może być wykonany na różnego rodzaju podłożach oraz zrealizowany zarówno w tradycyjny sposób, jak i z dodatkowym uszlachetnieniem, które dodatkowo podniesie walory estetyczne gotowego materiału reklamowego.