Czym jest Facebook manager i dlaczego warto z niego korzystać?
Facebook Business Manager jest bardzo przydatnym narzędziem, które ma za zadanie ułatwić pracę nad zarządzeniem kampaniami, kontami reklamowymi i fanpage’ami. Jego funkcjonalność jest skierowana głównie do przedsiębiorców, którzy chcą usprawnić obsługę tych elementów oraz zwiększyć efektywność prowadzonych przez siebie działań przy użyciu wewnętrznego narzędzia. Co dobrego oferuje facebook manager i dlaczego warto z niego korzystać?
Facebook Business Manager i jego zalety
Facebook manager jest odpowiedzią najpopularniejszego na świecie portalu społecznościowego na prężnie rozwijający się rynek aplikacji ułatwiających zarządzanie zasobami portalu pochodzących od firm zewnętrznych. Wewnętrzna, całkowicie bezpłatna aplikacja połączona z Facebookiem pozwala na skuteczne i efektywne zarządzanie licznymi fanpage’ami oraz kampaniami bez potrzeby korzystania z mniej bezpiecznych i dopracowanych rozwiązań firm trzecich. Z funkcjonalności Facebook managera najbardziej skorzystają większe firmy, które posiadają w swoim portfolio kilka marek oraz powiązanych z nimi fanpage’y, którymi muszą zarządzać.
Facebook Business Manager umożliwia trzymanie w jednym miejscu wszystkich zasobów firmy oraz wygodne nimi zarządzanie. Za jego pośrednictwem można obsługiwać fanpage, prowadzić kampanie oraz zarządzać kontami reklamowymi – wszystko za pomocą jednego, w pełni zgranego z Facebookiem i całkowicie darmowego narzędzia. Wszystkie konta mogą być podłączone do jednego widoku oraz płynnie przełączane, co ułatwia i przyspiesza prowadzenie działań podnosząc wygodę oraz efektywność codziennej pracy. Facebook manager pozwala ponadto na oddzielenie prywatnego konta od kont firmowych oraz pozbycie się uciążliwych powiadomień z firmowych kont poza godzinami pracy.
Facebook manager w codziennym życiu i działalności firmy
Facebook Business Manager jest narzędziem, które pozwala znacznie usprawnić pracę zespołu zarządzającego firmowymi fanpage’ami, kontami reklamowymi oraz kampaniami. Wszystkie konta pracowników mogą zostać podpięte pod jedno wspólne konto na Facebook manager oraz pozwolić na dostęp wszystkim uprawnionym do poszczególnych jego zasobów. Co więcej, korzystanie z Facebook managera nie wymaga posiadania w gronie znajomych wszystkich członków zespołu, którzy będą współdzielili dostęp do kont. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby pozbawić współpracownika dostępu do zasobów, co przydaje się w przypadku jego wyłączenia z projektu, rozwiązania współpracy na administrowanie fanpage’em lub odejścia z firmy.
Firmy posiadające konto reklamowe podpięte pod Facebook Business Managera mogą w prosty i szybki sposób udostępniać je wybranym przez siebie agencjom lub profesjonalistom, którzy będą mogli prowadzić własne działania w ich obrębie. Facebook manager pozwala mieć stały dostęp do konta oraz wgląd w to, co się na nim aktualnie dzieje. Pozwala to utrzymywać lepszą kontrolę nad tym, co jest realizowane na koncie, sprawdzać postępy pracy agencji lub freelancera oraz trzymać rękę na pulsie. Aby korzystać z pełnej funkcjonalności oferowanej przez facebook manager wystarczy go skonfigurować – do narzędzia wchodzimy bezpośrednio z własnego konta.