Na jaki program postawić w Email Marketingu?

Współcześnie wiele marketerów i właścicieli firm zastanawia się nad skutecznym rozwiązaniem, które dostarczy firmowe wiadomości, ułatwi poszukiwanie subskrybentów, zaproponuje innowacyjne funkcje automatyzacji wysyłki, będzie łatwe w obsłudze i w przystępnej cenie. Mowa o skutecznym systemie mailingowym. W Internecie znajdują się rankingi tego typu programów. Warto poznać, które z nich cieszą się największą popularnością i posiadają wersję choć w części w języku polskim. Oto przykłady trzech z nich.

GETRESPONSE

To jeden z narzędzi stojący na podium wśród wielu rankingów. Co ciekawe jest to polski twór, z którego korzysta aż 182 kraje, z czego aktywnych subskrybentów miesięcznie jest ponad bilion. Platforma ta oprócz tworzenia zautomatyzowanych kampanii mailingowych umożliwia także kreowanie stron lądowania, prowadzenia webinarów oraz wykorzystywania CRM. Jest to niezwykle poważane narzędzie, a co ważne występuje w języku polskim.

Platformę tą wyróżnia dbałość o jakość baz mailingowych. Posiada wiarygodną bazę, która jest fundamentem efektywnego email-marketingu. Mocną stroną jest dobry suport, zaawansowane statystyki, spam testing, przystępna cena, darmowy okres próbny oraz kreator formularzy. Minusem jej jest to, że niektóre funkcje nie działają odpowiednio płynnie. Ponadto gotowe szablony nie są często aktualizowane i zauważa się dużą ilość problemów technicznych.

Na jaki program postawić w Email Marketingu?

MAILERLITE

To kolejna platforma wyróżniająca się na rynku e-marketingu. Cechuje ją funkcjonalne narzędzie, darmowy pakiet do 1000 subskrybentów, prosty i intuicyjny interfejs w języku ojczystym. Zapewnia możliwość tworzenia autoresponderów oraz nieskomplikowanych Landing Page, a także automatyzacji. Posiada kreator formularzy.

Tak jak w przypadku wcześniej wspomnianej platformy także i tutaj zdarzają się problemy techniczne. Statystki nie są mocno stroną tego programu, są one zbytnio okrojone.

MAILCHIMP

Posiada darmowy plan do 2000 subskrybentów, zaawansowane statystyki, możliwość integracji z ecommerce i platformami społecznościowymi, świetny edytor wiadomości, a także kreator formularzy i landing page.

Negatywną stroną jej jest zbyt duża cena po przekroczeniu większych progów subskrybentów, częste niedostarczanie wiadomości do skrzynki głównej, limitowana automatyzacja kampanii mailowych oraz brak polskiego interfejsu.