Jak wybrać upominki świąteczne dla klientów?

Okres Bożego Narodzenia czy Wielkanocy to magiczny czas, w którym wręczane są prezenty świąteczne bliskim, przyjaciołom czy znajomym. Warto tę piękną tradycję przenieść również do firmy i obdarować upominkami klientów. Ten miły gest z pewnością ich ucieszy i pokaże im, że są ważni dla przedsiębiorstwa. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, wybierając upominki świąteczne dla klientów.

Spersonalizowany upominek

Niezależnie od tego, jakie upominki wybierzesz dla klientów, ważne, aby były to podarunki spersonalizowane. Szczególnie polecane są przedmioty z indywidualnie wykonaną dedykacją, np. wygrawerowaną na opakowaniu, ale dobrym rozwiązaniem jest także własnoręcznie napisany bilecik czy kartka dołączona do prezentu. W ten sposób wyrazisz, że dany klient jest ważny dla firmy i sprawisz mu tym dodatkową radość.

Jak wybrać upominki świąteczne dla klientów?

Logo marki

Kupując upominki świąteczne dla klientów, nie zapominaj też o odpowiednim oznakowaniu przedmiotów lub opakowań. W dobrym tonie są eleganckie pudełka czy torebki prezentowe z nadrukowanym logo firmowym. Umożliwią one klientowi lepsze zapamiętanie marki, a tym samym pozwolą budować jej pozytywny wizerunek.

Estetycznie zapakowane i starannie wybrane upominki są najlepszym dowodem na chęć budowania więzi z klientem czy kontrahentem oraz dalszą współpracę biznesową.

Prezent, który ucieszy klienta

Długopis, kubek, płócienna torba albo smycz do telefonu to gadżety, które możesz podarować klientom przy okazji zakupu w sklepie albo na evencie. Tego typu akcesoria są bardzo często wręczane klientom przez rozmaite firmy, więc nie robią one na nich już żadnego wrażenia. Co więcej, wiele osób już nawet nie chce zabierać takich gadżetów do domu. Jeśli więc chcesz mieć pewność, że upominki świąteczne dla klientów naprawdę ich ucieszą, wybierz efektowne i funkcjonalne prezenty.

Podarunkiem, który zawsze spodoba się obdarowanemu, jest okazały kosz prezentowy. Kosze lub pudełka świąteczne pełne smakołyków z pewnością zostaną zapamiętane dłużej niż jakakolwiek kartka świąteczna czy inny drobny gadżet. Wybierając kosz upominkowy, zaufaj doświadczonej firmie, która specjalizuje się w tego rodzaju prezentach. Przygotuje ona piękne upominki świąteczne dla klientów dopasowane do Twoich potrzeb. W pudełkach takich znajdują się zazwyczaj produkty delikatesowe od najlepszych producentów. Wśród nich znajdziesz przede wszystkim słodkie upominki, takie jak czekolady, belgijskie trufle czy pralinki. Kosze zawierają ponadto często dobrej jakości kawy i herbaty, miody bądź powidła. Możesz też zdecydować się na wersje z alkoholem. W takim przypadku w koszyku znajdą się też butelki z winem, likierem albo whisky dobrego gatunku.

Pamiętaj też, aby spersonalizować zestaw prezentowy. Najlepsze firmy zazwyczaj wykonują personalizację upominków, dodając logo, a często również wybraną dedykację na opakowaniu albo kartce dołączonej do prezentu.

Pyszne upominki świąteczne dla klientów to propozycja pasująca do rozmaitych świąt i okazji. To prosty sposób na budowanie korzystnych relacji z klientem, tworzenie z nim więzi oraz kreowanie pozytywnego wizerunku marki.